عروج

۰۴ دی ۹۳

post img
امروز 4 دی ماه است، سالروز عملیات کربلای 4، سالروز آسمانی شدن مردانی که زمین برایشان تنگ بود، سالروز تجدید دلتنگــی ما برای شهیدان غریب عملیات کربلای 4؛ ...
 
طلبه ی فاضل بسیجی شهید سید مرتضی شفیعی در خانواده‌ای اهل علم و روحانیت، متولد شد. از کودکی آداب و تربیت اسلامی به همراه هوش و استعداد فوق‌العاده، آینده درخشانی را برای او ترسیم کرده بود و علاوه بر این صوت دلنشین قرائت قرآن او هم از خصوصیات ممتازش به شمار می‌آمد.
 
پس از کسب دیپلم، تحصیل علوم حوزوی را آغاز کرد و همزمان در رشته حقوق دانشگاه تهران پذیرفته شد. نبوغش باعث شده بود که آینده درخشانی از نظر علم و اجتهاد برای او پیش‌بینی شود. اما شور و شوق حضور در جبهه‌های دفاع مقدس و تبعیت محض از حضرت امام خمینی(ره) و عشق و معرفت او به مقام عظمای ولایت باعث شد تا با وجود اصرار اساتیدش در ادامه تحصیل علم، چون سایر جوانان مخلص مسیری جز جهاد را طی نکند.
 
پس از حضور و مجروحیت در عملیات والفجر-8، سرانجام در عملیات کربلای 4 به آرزوی والای خود نائل شد و پس از آنکه سال ها مفقود‌الاثر ماند، سرانجام در 4 خرداد 1380 پیکر مطهرش در جوار بقعه علی بن مهزیار اهوازی به خاک سپرده شد.

دیدگاه‌ها (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی